Hej du nerv som är i kläm!

Jag vet inte när jag kommer hitta musklerna jag har ont i så, tillsdess får jag ha ont.
En nerv kommer i kläm konstant vilket gör jävligt ont alltså och det är samma sak när jag ligger ner.
Ska ut på promenad och se hur det känns idag, gör det ont efter så blir jag hemma imorgon och ringer då läkare samt sjukgymnast.
Orkar inte ha ont men vad ska jag göra?
Har prövat att jobba 4v och det fungerade men, jag försöker inte mer om kroppen säger nej.
Det är inte roligt att det hugger och jag inte orkar göra ngt!

Igår hade vi kalas iaf och en del av våra släkter kom - trevligt!
Fick en stor träningsboll som jag kan sitta och träna upp musklerna i rumpan med, as bra. Sen fick jag vårjackan tidigare och en underbar vitgrönrosarödblårandig tröja.
J fick också tröja och tshirtar och sen tillsammans fick vi massa pengar på IKEA.
Måste köpa lite korgar och smågrejjer till lägenheten så att den är i ordning tills The Bean kommer ut.

Selma kissen är/ var livrädd för den stora bollen dock haha.
Hon vågade sig inte ut i vardagsrummet om jag inte la in den i garderoben.
Fiskatten <3

Idag kommer iaf bror och hans T hit för att fika lite och fira lilla mig.
Kan bli mycket trevligt.
Efter blir det promenad till Emilia.

Vi hörs senare.
Tjing.



Btw, L8: Jag är bra på att städa? haha :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Bra att du kommer på saker du är bra på!! ;-)

2010-02-20 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0