Helt ren, de ni!

Tog ett bad tidigare vilket var mycket uppfriskande för kroppen.
Höfterna gör fortfarande ont men, fötterna är filade och jag har smort in mig.
Bönis gillar att magen blir insmord - tur.

Vet ni vad jag gjorde igår föresten?
Jag lyssnade på avslappningsskivan "30min om dagen" som är till för gravida.
Det var verkligen jätte skönt och avslappnande men jag har inte lyssnat på den sen jag var gravid med Emilia så, alla känslor kom fram igen.
Blev lite tungt men jag måste väl kliva över den tröskeln också?
Det är så jävla många trösklar just nu, det är krävande. Både fysiskt och psykiskt.

Nu ska jag iaf gå på toa och sen lägga mig i soffan en stund innan jag ska sova.
God natt!





Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hehe okej, skönt med bara en :) Om jag får som min mor och syster så blir det bara några få.. men jag har betydligt mindre bröst än dom så det kanske är där jag kommer få det värsta ^^ Vi får väl la se ;)

Veckorna går foooort, men ändå sakta.. haha, längtar som en tok!

2010-02-07 @ 22:17:19
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Tröjan fick jag låna av syrran, men ska nog köpa en egen eftersom att den var rätt stor i armarna. Mankan köpa på http://www.mammashop.se/



:)

2010-02-07 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0