JAAAA men vet ni?

Seriöst, vad bitter jag blir.
Blandade ihop massa gott och ringlade över honung.
In i ugnen och det hann bara gå TIO min sen rök det ur köket.
VEM BRÄNNER MÛSLI?
"??#%&!"¤#%¤%¤"
Jag som tänkte äta en tallrik fil med hemmagjord müsli men nehe, jag fåt väl äta bajs istället eller något.

Dagen i övrigt har gått bra.
Var hos sjukgymnasten tidigare och hon konstaterade väl att mitt bäcken är instabilt oavsett graviditet eller inte så, efter förlossningen blir det till att gå till farbror doktorn.
Vi kom överens om att jag skulle försöka sträcka ut musklerna i rumpan och hyra en TENS apparat.
Sagt och gjort.
Ringde redan på jobbet så, den är nog här hemma på fredag/ måndag.

Gick bra på jobbet också även fast jag blev lite arg.
Fick lite dolme i mig och sen blev det bättre HAHAHA.
Min kollega gör faktiskt jätte goda dolmar inlindade i något sorts blad med granatäpplekrydda.
Mycket gott men väldigt speciellt!

Aja. Imorgon ska jag till jobbet som vanligt men innan ska jag hämta ut en tröja jag har beställt plus att jag ska förbi ett annat dagis och hämta lite papper.

Nu ska jag äta fil med ingenting på, ha en trevlig kväll!
Tjing.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ibland blir det inte som man tänkt sig.... Bättre lycka nästa gång med muslin :-)

2010-02-09 @ 21:49:22
Postat av: Daddy Cool

Det är honungen! Rosta en stund först se´n på med honung. Klockan på två minuter i taget!! Är det vinbladsdolmar?

2010-02-10 @ 07:25:35
Postat av: Lina - Mamma till ängeln Emilia & Bönan i magen

Pappa: Aaa jag tror det!

2010-02-10 @ 09:43:58
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0