Jehoo!

Natten har varit dålig.
Ont, ont, ont och varit uppe och kissat typ 6ggr även fast jag inte drack ngt innan jag la mig.
Ljumskarna gör ont och hela skinkorna gör ont och ja, benen samt fötterna sover.
Ischiasnerven blir typ klämd.


Men iaf.
Vi får skåpluckorna ommålade med nya handtag.
Nu ska vi bara se om vi hittar nytt billigt kakel vi kan sätta upp.
Skönt med förändring innan barnet kommer ut för, det som skall fixas ska fixas innan Bönan kommer!
Men men, nu ska jag borsta tänderna och fixa lite innan bussen går.

Pling.

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

alltid kul med lite nytt :) hoppas ni hittar ngt fint.. kram

2010-02-11 @ 13:00:01
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0