Lördag idag.

Att det var lördag idag det visste ni men, visste ni att jag sov lite längre än 08:00?
Spännande information måste jag säga.
Har ätit frukost och ska väl lägga mig i soffan och titta tv.

Idag är en sån dag som inte känns alltför spännande.
Vädret suger. Visserligen är det varmare men ändå.
Finns ingenting uppenbart att göra här hemma, ingenting som måste akut fixas eller nej, finns inget att göra.
Skämtar jag?
Jag hittar iof alltid på saker att göra eller så bara gör jag.
Inte kan jag sitta en hel dag och bara vara.
Never.

Nu ska jag iaf ta bort min katt från tulpanerna som hon snart ätit upp.
FisKatt.



Tom någorlunda städat - nya gardiner ska upp och ja, men sen är det klart.





Kommentarer
Postat av: Natalie

Nää det finns väl ingen som räknar med att det ska hända! =( Förstår inte att du står upp idag och än mindre vågat bli gravid igen.. Fick mf och det var jobbigt nog, och det går inte ens att jämföra med det du vart utsatt för.. Usch usch, inge bra för mig att läsa din blogg, nerverna på utsidan =P



Åh fy, så tidigt? Skönt att det lagt sig iaf =) Mådde väldigt illa i början av grav, men nu är det lugnt!

2010-02-27 @ 10:09:06
URL: http://natalieutanh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0