Ont i huvudet.

Ska lägga mig och sova nu med alvedon i kroppen.
Kanske huvudvärken går över?
Var iaf tvungen att bestämma mig om morgondagen och jag väljer att vara hemma.
Okej, det är oron som gått över till feber men jag vet att både mina kollegor och min bebis i magen vill att jag ska vara någorlunda tiptop och utvilad.
Jag är ett monster när jag inte är utvilad och helt frisk.
Dessutom kliar det massvis i örat?


Annars då.
Håret är fruktansvärt platt (?) och går inte att få fart på. Jag som har livligt hår som står rakt ut.
Inte nu - nu ligger det ner och ser smuttsigt ut direkt efter tvätten.
Det spänner lite i magen men Bönis ligger där nere och gottar sig så, det går vällan bra!
Skit dålig andedräkt och torr hud.
Är verkligen superdupersexig med mina sönder kliade ben haha.
Not.



Btw: Imorgon ska jag ringa min läkare och prata med henne, Där med basta!

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

hehe ojdå, :P jo de va riktigt gott med lite semla :)

nä de e ju klart, det lär nog inte släppa förrens allt är över. hoppas huvudvärken släpper.. :/ kramkram

2010-02-05 @ 10:16:01
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0