Paaaain!

Höfterna har sagt sitt - no more promenader förens detta har gått över.
Sätt på dig en trosa. Överallt där trosan är har jag ont plus att det strålar ner i låren.

Gud vad foglossningen inte är min bästa vän.
Det är ju tur att jag ska till sjukgymnasten redan på tisdag.
Äntligen, som jag har väntat på den tiden alltså. Bokade ju den för 1,5månad sen. Var så lång kö alltså.
Sinnes.

Annars då.
Bönis behöver mat - jag också.
Vi ska lägga oss i ett varmt bad sen och hoppas att smärtan går över, blir väl till att ha bältet imorgon annars.
Nackdelen med bältet är att det sitter perfa när man går men om man sen har lust att sätta sig ned så blir de svårt.
Speciellt när man heter Lina som har det så extremt hårt för att det ens ska kännas att det sitter där.
Sen blir rumpan typ tvådelad/ helt platt vilket betyder att man måste ha en lång tröja eller tunika på sig den dagen.
Plagget över kan ej sitta thight då det ser väldigt konstigt ut på rumpan.
Dagens Ilandsproblem eller vad?

Nu, middag!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Gillar verkligen att läsa dina funderingar :-)

2010-02-07 @ 18:00:09
Postat av: MALIN

haha, charmig bild ;) allt bra med dig?

2010-02-07 @ 18:10:35
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: MALIN

bra att du mår bra =) har du haft en bra helg?

2010-02-07 @ 19:20:10
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0