Phuu, helt slut!

Kaklet och det är fixat, nu är det bara att sätta fast ena bänkskivan och ställa allting till rätta.
Skåpluckorna plockade vi ju ner idag också eftersom att de kommer i morgon så, hallen är full!
Vi kan väl säga att vi lever i ett kreativt kaos just nu?


Duktiga jag igår.



Pratade även med min läkare som ringde idag. Berättade för henne om den där jäkla kossan på specen och sen sa jag att jag ville träffa henne och prata igångsättning.
När jag känner att det "räcker" så ska jag höra av mig till henne så bokar vi in ett samtal där igångsättning bestäms.
Så vi får ett Maj barn, det tyckte hon lät bra för i Maj så är jag i v36 - 38 så.
Håll tårna att jag får må bra i psyket tills den dagen Bönan kommer ut.
<3


Funderar på att lägga mig i sängen nu, så himla trött.
Vi hörs i morgon.
Tjing.

Btw: Tavlan till Bönan.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint det blir och vilken liten konstnär!

2010-02-18 @ 21:52:20
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

så duktig du varit :) jättefin tavla också (;

2010-02-18 @ 23:09:42
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0