Snart klar.

Jisses vad jag suttit här mycket idag då.
Eller mycket och mycket, fler gånger lite då och då snarare.
Jag måste ju ta en paus för jag blir helt slut.
Visst vet jag att jag kommer ha extremt ont i morgon bara för att jag städade men det är ju bara så härligt.
Som ni alla vet är jag ett städ freak och passar på när inte älsk är hemma.
Får väl skylla mig själv en smula?

Var nere hos turken för en stund sen och handlade mjölk och fil, jag klarar mig icke utan det just nu.
Trotts mitt enorma sug efter söt och onyttigheter så ställde jag ner chipspåsen och vandrade vidare till kassan.
Tog en minimal chokladbit i stället men det är jag fan värd.

Ska steka lite köttfärs nu och se om jag får tag på mor min.
Vi ska som sagt stor handla i morgon, maaaaaat i stora lass!


Lovar - vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0