Tighta byxor - (?)6kilo kärlek.

Aotch fy fasen vad jag väger.
Igår när jag låg i badet så såg jag hur jävla enorma mina ben har blivit.
Tycker det är extremt passande att vi inte bor i ett jätte varmt land, nu kan man ha leggings om man vill. Det vill man!
Ne, bara Bönan mår bra så mår jag bra!

Var på ett givande möte idag som jag hoppas ger resultat.
Fick i mig lite fika samtidigt också vilket gav lite energi.
Åkte till jobbet efter och hälsade på min lilla Ulla som inte såg alltför överlycklig ut.
Plockade ihop mina saker och tog hem mina rosa foppatofflor haha, de är übersköna att gå i men som min kollega på 60barre sa förra året att "De är lite ute".
Haha tack jag vet men jag orkar nog inte riktigt bry mig!

Nu är jag iaf hemma och ska dricka en kopp kaffe tänkte jag.
Faktiskt så ska jag ta och sortera ner alla saker i respektive låda också eftersom att vi fått tillbaka skåpluckorna och lådorna.
Det har ni väl iof redan sett
Kommer att bli hur skönt som hellst när jag fått undan allt och man kan börja använda de nya ytorna osv. Inte bara ställa saker där de får plats.

Ne, mjukisar på och börja dona lite.
Kanske sätta igång en tvättmaskin också?

Btw: Visste ni att Emilia blir 1år om 5 dagar?
<3

Kommentarer
Postat av: Natalie

Usch, jag hade då aldrig klarat det du gått igenom! Förstår att det är svårt att förklara, speciellt för någon som inte varit i den situationen, och jag hoppas innerligt att jag inte hamnar där heller!



Jodå min grav är lugn, har lite förvärkar då och då, men det brukar oftast gå över rätt snabbt :)

2010-02-26 @ 16:30:49
URL: http://natalieutanh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0