Tisdag 2/2, dagen innan födelsedagen!

Upp i morse, åt frukost och fixade mig.
Kom till jobbet och där var det väl som vanligt. Två stressade damer och sen min filbunkekompis som bara var.
Orka stressa!
Dagen gick bra och jag fick höra av ett barn att hon gillade min tröja. Blå och orangerandig.
Åkte hem och diskade och aa, väntade på att pappa, Gunilla och Mattias skulle komma och fira mig och J.
Visst, vi fyller inte år idag men de kom på fika idag ändå.

Drack te och mös och de beundrade lilla Selmis katten.
Hon pappa har de ju Kurre (Kurre Krakow). 8årig seg katt som fått stå ut med de mesta haha. De är som natt och dag de två.

Vi fick bidrag till nya tapeter och sen fick jag ett halsband med en sandal på.
Sandalen såg vi när vi var på Aruba, så himla fin. Den fick jag! :)

Sen fick jag även öppna en utav J´s presenter.
Det var en blomma som man satte ner i tekoppen. Blomman var fylld med hål och där skulle man lägga i teet. As dålig att förklara så, här kommer bilder.

Man ser inte så bra på bilden men färgen var jätte fin typ lilarosa.



Tack för en mycket trevlig dag/ kväll <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0