Visste ni?

- Att Darins låt sätter sig på hjärnan även fast jag inte ens gillade den.
- Att Crucified Barbaras låt var mest uppskattad av alla låtar.
- Att jag saknar min man lite.
- Att jag brukar prata med tv´n, kontra kommentarer osv.
- Att jag äter upp naglarna när jag bitit av dem.
- Att jag inte spolar när jag kissat på natten, tror grannarna vaknar då.
- Att jag går runt och pratar högt med Selma och kallar mig för hennes "KattKompis" haha.
- Att jag alltid skyller mina fisar på någon annan.
- Att jag är nyfiken på vad mina grannar gör och försöker spekulera vad de ska göra varje gång de går ut haha.
- Att jag undviker alla reklamer om Haiti katastrofen.
- Att jag är en rätt snål människa.
- Att jag har världens bästa oförståeligaste humor.
- Att jag är duktigt skadeglad.
- Att jag kan borsta mina visdomständer.
- Att jag är världens största mamma gris.
- Att jag blir skit arg av folk som tränger sig i köer.
- Att jag köper "Situation Stockholm" varje gång ett nytt nr kommer.
- Att jag värdesätter mina nära otroligt högt.
- Att jag har långt hår på benen för närvarande.
- Att jag gillar att prata med mina grannar av de äldre slaget, skvaller - mums!
- Att jag gärna ringer och felanmäler saker i huset, källaren, trappen.
- Att jag inte ger mig om jag vill en sak.
- Att jag noppar hår i armhålan med pincett när jag har tråkigt.
- Att jag älskar min man.
- Att mitt ordförråd är litet när jag är arg.
- Att jag ofta använder ordet bög.
- Att jag älskar min Emilia otroligt högt.
- Att jag önskar att Bönan kommer ut levande.
- Att jag luktar på tandtråden när jag tandtrådat.
- Att jag gick in på Lidl i veckan.

Hmm, kom inte på något mer, kanske gör jag en ny lista en vacker dag.
Vi hörs i morgon, nu ska jag sova tror jag.
Tjing.



Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

Härligt med ärlighet! :)

2010-02-21 @ 19:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0