Yes, svarta blev det!

Upp i morse och humöret var sämst.
Var väl mest arg och hade ont men det gick tyvärr ut på J utan anledning.
Förlåt.

Vi gick upp till SvenskaBoStäder och pratade med dom och valde ny färg till skåpen och lådorna.
Eftersom att vi har vita möbler, vita gardiner och skall sätta dit vita bänkskivor valde vi svarta luckor.
Kvinnan i receptionen ville få det till att vi hade valt "tillvalsluckor" vilket skulle betyda att vi betalar mer i hyra men, ICKE.
Varför ska vi betala för något som skulle ha fixats redan innan vi flyttade in?
Kommer tyvärr inte på frågan så, hoppas de löser detta!
Hoppas väl också att värden tycker att det är ok att byta matta i köket, den har ju faktiskt släppt i ena hörnet.
Isf blir det en mörk matta.
Kan bli fint. Om inte blir det finare än vad det är nu! :)

På jobbet fungerade allt som det skulle.
Vi hade kalas för ett barn och min mage fylldes med glass och strössel - yummie!

Ska väl äta någon form av mat nu innan jag glömmer bort det.
J ska typ väckas vid 9 så, blir segt tills dess.
Ska vila mina höfter också, de gör ont och jag är tacksam att det finns buss.
Brukar alltid gå från centrum men inte i detta väder, det går inte.

Tjing.



Kommentarer
Postat av: Den dar Elin och Familj

härligt med nytt!!

¨ååh, glass...jag tror vi hr glas...mm, glass...

GLASS!

2010-02-10 @ 18:28:58
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Tror det kommer att bli super snyggt med svarta luckor.. Och särskilt till de vita.. =)



Jag är såå godissugen just nu så det lät väldigt smarrigt med glass och strössel.. =)

2010-02-10 @ 18:32:51
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0