BM besök - Check.

Så har man varit hos bm.
Lyssnade på hjärtljuden och fick moderskapsintyg samt papper på mina provsvar.
Fick alla tider framtills förlossningen också så nu blir det lättare att planera jobbet.
För jag börjar nog jobba lite smått som sagt.
Bm sa att jag ska prata med läkaren om mina sömnsvårigheter, att jag kanske kan få svagare sömntabletter men, de "kliar" i armarna av dem så jag tror jag undviker det.



Undrar vem den där lilla personen är innuti min mage?
Den kör bara totalomvändningar och tryck på kisserifabriken.
Undrar om den är lika lik oss som sin storesyster va?

Hur som hellst kommer den att vara världens vackraste bebis!

Kommentarer
Postat av: J

Den har snopp det är därför den håller på med din kissblåsa :)

2010-01-16 @ 09:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0