Buss 179 Sollentuna.

Seriöst, jag hatar verkligen den busslinjen.
För det första så är det djungelns lag, för det andra så försöker alla överrösta varandra och för det tredje så är det en "vitlökspress" haha.
Skulle man somna till så skulle man inte ha något kvar i fickorna.
Fy för den busslinjen alltså!
Fast jag kan ge dagens resa ett +, jag och J slapp stämlpa remsan fast alla andra behövde det.
Ha ha ha.


Var ju hos J´s moster och firade hans mockasin som fyller 24år.
Trevligt även fast jag blir tyst som en mus plus att jag verkligen var/ är super trött så.
Skönt att vara hemma nu iaf.

Satt på en tvättmaskin och ska sätta upp lite tavlor tänkte jag?
Höften är bättre iaf vilket är skönt.
Har iof mest suttit ned hela dagen och verkligen inte gått i onödan.

Nu - fixa.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vitlöksexpressen - vilket häftigt namn på en busslinje :-) Du är kul du

2010-01-14 @ 19:29:26
Postat av: patricia

Stackars dig! Varför sprider du lögner? Tycker du att du är intressantare person med din nedsättande sätt att uttrycka dig? Titta dig i spegeln? Tycker du verkligen vad du ser där?

2010-10-15 @ 12:38:39
Postat av: Den dar Elin

Hahaha, snacka om att ta åt sig, ngn som ätit för mkt vtlök kanske?

2010-10-16 @ 16:50:05
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: mamma

En reseskildring är vad det är :-)

2010-10-16 @ 17:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0