Eller, kanske inte.

Det är som det brukar vara när jag fått någon typ av influensa.
Mår illa.
Förhoppningsvis blir det inget mer än lös mage och illamående men, jag klarar mig bara jag slipper spy.

Skulle varit kalas för min kusin Astrid som fyller 3 men, de ville inte ha mig där med illamåendet vilket är helt förståeligt. Jag får åka dit när jag inte mår illa ist, det var väldigt länge sen sist vilket är mycket tråkigt.
J ville också att vi skulle åka till hans föräldrar men jag vill inte sitta på ett tåg och må illa och ännu mindre vill jag väl smitta dem.
Får spendera dagen men Selma istället!
Apropå Selma. Hon verkar ha fått något i örat för det står helt åt sidan och det verkar klia.
Ska väl åka till vetrinären så fort som möjligt om det inte går över. Kanske kan sterilisera henne samtidigt?

Gud vad jag längtar till våren.
För det första vill jag att det ska gå över den veckan där Emilia dog och allting som hände kring det.
Jag fasar för den veckan alltså, vill bara att den ska försvinna och att jag får kliva över ångestens tröskel.
Sen längtar jag till våren för alla dofter och blommor, fågelkvitter och ljusare tider.
Ser ni att det redan blivit ljusare ute med blå himmel? :)
Och när våre kommit så har vi förhoppningsvis en liten knodd är hemma också.
Längtar som bara den!

Nu ska jag lägga mig i soffan och må illa.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Halå där :)

Vi mår jättebra! Jag går in i vecka 17 på tisdag (16+0). Allt känns såå bra.

Själv då ? Förrutom illamåendet ? Ska ni kolla könet föresten ? :)

Kramar

2010-01-23 @ 13:09:59
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: J

You got VKS.

Vinter Kräk Sjukan.

Smittar du mig får du bada med fiskarna. :)

2010-01-23 @ 13:38:38
Postat av: Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen

Har gett dig en award i min blogg!

2010-01-23 @ 18:58:47
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Ah, hoppas du mår bättre snart! Syrran familj hade det i veckan men ingen mådde dåligt i mer än en dag så hoppas det blir samma för dig!

Okej, nej jag får bara känslan av att det är en liten pöjk du har i magen. Men jag har oftast fel så :P Jo, vi ska kolla :) Längtar verkligen tills vi ska göra rul.

Ska bli skönt med vår snart, men vi får hoppas på att det inte blir en alltför varm sommar :) När är du beräknad? Eller kommer du bli igångsatt någon vecka tidigare?

Kramar



2010-01-23 @ 19:29:35
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0