Gooooood morgon!

Jag har sovit ynka 7,5 timme inatt och vad jag vet så behöver jag sova typ 9?
Är trött men lika bra att gå upp, mycket att stå i idag.

Ska till läkaren i eftermiddag och be om att få jobba 50%.
Varför jag vill jobba är väl för att komma på andra tankar, tiden och veckorna går kanske snabbare och jag får mer pengar (ett plus är att jag får träffa min Ulla också!).
Sen vill jag hinna träffa mina barn också för om jag är hemma från och med nu så hinner det sluta innan jag är tillbaka om något år och - det vill jag inte så.
Troligtvis jobba imorgon! :)


Blir till att ha bältet på mig idag iaf, visst att det blir jobbigt att gå men jag ska vara noga med att använda det när jag går och står.
Vill ändå ha någorlunda reko höfter tills april.

Aja mina vänner.
Smörja in fötterna, ansiktet ska sminkas, kroppen skall kläs.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0