Härlig fredag!

Vaknade väl runt 10 i morse av att min mamma skickade ett sms och frågade om jag hört något från min vän.
Min käre vän hade tid för rutin ul imorse och lovade att hon skulle ringa så snabbt som möjligt efter.
Det drog ut på tiden vilket gjorde att hjärtat hamnade i halsgropen men, allt var super bra när jag väl fick prata med henne! :)

S kom hit på fika och vi tittade på våra kort.
Jag låtsades väl mest att korten pratade med varandra haha.
"Hej min bästa kompis!".
Åkte till Media Markt efter en stund och när vi väl kom dit så undrade jag vi ens gjorde där.
Mitt minne alltså, det har blivit så jätte dåligt på senaste!

Hem efter, umgicks lite med mannen, han skulle åka till jobbet så jag åkte till S och åt middag.
Vi gjorde lasagne - über gott blev det.

Tog tunnelbanan hem sen och här är jag nu, super trött och sugen på typ chips eller nyponsoppa.
Kanske ska göra lite och titta på Twilight samtidigt?
Inte sett tvåan ännu men varit påväg. J tycker den suger så, kan se den när han är på jobbet.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0