Hörrni!!

Ni vet ynglet jag skrev om härom dagen?
Försöksfisken som jag trodde vart uppäten .. den klarade sig!
Den simmar runt bland de andra fiskarna och myser.
Tur, då var man ingen fisk dödare!

Annars då.
Jo men vi var på specen idag för inskrivning.
Gick rätt fort, pratade bara om hur upplägget ser ut, när besöken kommer vara osv, om hur jag mådde.
Det var typ det. Hade samma läkare som jag hade när Emilia dog, eller hon var den som kom med provsvaren från proverna på Emilia. Känns skönt att ha samma, någon som vet vad som hänt och var iprincip där.
Ingen "barajournalläsare".

Åt lunch med mannen efter i Ringen. Pasta med kyckling och curry sås, gott!

Nu ska jag dricka lite kaffe, vila en stund och sen ta tag i julstöket.
Allt ska ner i jullådan igen serrni!

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0