Jaha, Kristoffer från Paradise Hotel gästade min dröm.

Somnade runt 23 igår vilket betyder att jag sovit över 10 timmar, passar mig utmärkt!
Skönt att kunna göra det idag med eftersm jag börjar 12 imorgon också.

Gick upp och kissade inatt och J hade kommit hem. Enligt han hade jag fört enorma konversationer med mig själv men han hade tyvärr inte hört något enda ord som han förstod. Synd, jag säger ganska kul saker haha.
Drömde iaf att jag skulle åka lyxkryssare med Kristoffer från Paradiset och sen var det några till med.
Där satt jag höggravid och tog en cigg när en tjej som jobbade på båten kommer fram.
"Aha, vad har ni för planer på att göra på denna båt?"
"Vi ska väl dricka lite men, inte L för hon är ju gravid"
"Mhhhm men varför röker hon dårå?!"
Ne jag hade typ glömt för stunden att jag var gravid så kastade ciggen och började traska runt i båten.

Kollade runt utanför på däck och där var det några som var intresserade av att köpa båten.
De tittade på delar som var "pluggade" och andra inte, skitskumt.
Kristoffer tyckte det var svårt att vara ensam med tex mig för vaje gång man var 2 och 2 så blev han lite kär i situationen så.
Äh alltså vilken dröm!

Ska iaf åka till jobbet om 1timme. Det är mycket skönare att åka och jobba på eftermiddagen.
Vi är inne hela tiden, barnen börjar gå hem, de är inte så kinkiga och det är mycket mindre folk på tunnelbanan än när man ska åka vid 7.

Sminka mig, borsta bissingarna och titta tv.
Ha en bra dag, Tjing.

Kommentarer
Postat av: Micaela- ulla

tänkte på en sak, du har ju haft smink hela veckan, tom ögonskugga!Hot mama!

2010-01-21 @ 16:55:39
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Titi, drömmar är roliga.. =)



Jag förstår att du längtar till våren.. Det gör jag med.. Dels för att ni skall få känna samma glädje som jag just nu känner och sen för att det blir vårprommisar.. =)



Önskar din en trevlig helg..

Kram

2010-01-22 @ 16:29:40
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0