Lite små pyssel.

Städade lite i badrum och kök tidigare idag och nu doftar det gott i köket av doftljus.
J är och hämtar ett data bord som vi skall skruva ihop idag.
Kanske blir det lite mer ordning på alla sladdar och dataprylar samt högtalare som står lite överallt.
Hoppas.

Varit lugnt i övrigt. Jag och Selma låg och sov lite på soffan tidigare vilket var super skönt.
Drömde att Sarah hade köpt en del i en villa så hon delade kök och badrum med flera andra familjer.
Usch vad äckligt!
Sen försökte vi även ta oss ut från ett köpcenter där de ansåg att vi betalat för lite på en vara typ.
Hel skummt var det, action till max.

Annars då.
Jag är hungrig hela tiden, sugen på socker och ja, jag börjar känna mig bredare.
Känner även att min otrevliga snäsighet är påväg tillbaka i full speed.
Ni vet när man säger något snäsigt som man ser ber om ursäkt för 5sek senare?
Micaela vet om inte annat vad jag menar, hon råkar ut för det haha.


Nu - tv.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Den där Elin & Familj

hahaa...nja, men hålller med om att de ser smala ut på bilden!

'I'm going there'



men vi kan byta, mina ben mot dig mage!!! min hänger just nu nere i knävecken (tillsammans me pupperna) och dallrar.



suck.

2010-01-30 @ 22:06:20
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0