Nej, turken har sålt!!

Jaha, då kom den dagen jag inte trodde skulle komma.
Våran turk (
irakier egentligen men..) i kiosken ska sälja och jag är ärligt besviken.
Ett år och han tillhör ju liksom men nej, nu kommer det några nya som säkert suger på att äga den kiosken.
Jag sa åt han att han får väl hälsa på oss på G.Gatan men, förstår att han säljer dock.
Så himla tråkigt verkligen, nu kommer jag aldrig handla där igen.



Andra dagen på jobbet idag och barnen uppskattar att jag kom även idag.
Skogsdag men jag stannade kvar då mina höfter inte bör klättra i varken skog eller snö.
Ett barn ville stanna kvar med mig och jag tackade henne och sa att "vad trevligt med vuxet sällskap :)".
Det är ju väldigt mycket som vanligt på jobbet eller iaf på ena avdelningen.
Dag 2 och redan missförstånd. Hoppas M klarade av eftermiddagen ändå!

Slutade earlybird så vid 12 åkte jag till Vby och träffade Sara och Liam samt en av mammorna i gruppen.
Blev faktiskt bjuden på fika då min ekonomi suger get, tack.
Super gott med Chailatte och Negerboll!

Kom hem iaf, skrev personligt brev till fkassan om varför jag vill ha havandeskapspenning från och med maj, ätit middag med J och sen hört det där om kjorren.
Nu kommer jag vara butter hela kvällen.
MORR!

Och jag som tänkte kolla Paradise men ljudet på datan fungerar inte så, prutt.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0