Okej, jag blir creeeejzy.

Så har man fått pengar för 1 hel månad även fast man inte jobbat alls utan varit sjukskriven.
Återbetalningsskyldig pga att jag ej blivit sjukanmäld till lönekontoret?
Toppen, det satt verkligen bra en måndag eftermiddag!


Annars har dagen varit bra förutom liiite bubblig mage.
Inte Bönan som stod för aktiviteterna utan den oroliga magen som för första gången sen fredagen åt ordentlig mat.
Hade samling med barnen idag på jobbet och de berättade om sakerna de hade med sig.
På måndagar får de nämligen ha en sak med sig att visa upp för sina kamrater.
Kul!

Åt sedan lunch vilket satt fint och därefter åkte jag hem.
Tittade på jackan i centrum men den satt inge bra alltså.
Antingen var den för stor, satt för pösigt på ryggen eller så var den för tight.
Funderar på att beställa den andra ifall den inte kommer ut i butik. Kan ju alltid skicka tillbaka den om den inte passar.

Aja, nu ska jag sura lite och vika in tvätt.
Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Therese

Sak-visar-dag! Va skojsigt!



I min äldsta systersons klass har de en mjukiskanin som heter Hoppet Olsson. Han har en ryggsäck på sig med en liten bok och en penna i...

På fredagar dras det lott om vem som får ta med sig Hoppet hem över helgen... I boken skriver de vad han gjort hemma hos resp. barn!

Oxå jätteskoj! :)

Fast jag är juh lättroad så ^^ :P

2010-01-25 @ 22:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0