Pust, stånk och stön.

Ner med fingrarna i halsen och upp med de som ligger där och får mig att må illa.
Ni vet att många bajsar på sig när de kräks?
Inte jag, jag kissade lite HAHA. Så wierd alltså men aja, tur att ingen såg.

Åt två bananer tidigare och de finns inte längre kvar där nere så nu är magen tom sånärsompå lite juice.
Blev as sugen så - vad gör man?

Bönan rör sig ändå en hel del även fast jag mår apa. Tur det för jag skulle inte orka strejk från den just nu.
Hoppas morgondagen blir lättare alltså och att jag orkar ställa mig på balkongen.
Velat göra det idag för att andas in frisk luft men har inte pallat.
Imorgon.

Aja mina vänner.
Nu ska jag lägga mig och må skit. Selmisen sover nog brevid mig så, mys!
Tjing.



Kommentarer
Postat av: Den där Elin & Familj

ah fyfan asså, att spy är det VÄRSTA som finns!!!



och jackan är LOVELY, hade den idag på vår dejt, ningen kallt med bara skjorta under, men vafan, det var det värt.

Vill man vara fin får man lida pin

Magen får ju plats också!

2010-01-23 @ 22:06:05
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Den där Elin & Familj

fanns i ljus, typ kahki också eller vare heter, de va den jag så först o trodde inte jag kunde ha den för det bara fanns 38, men det kunde jag ju... så stolt =P

2010-01-23 @ 22:20:54
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Då är det säkert det :)

11 Juli ungefär är vi beräknad :) Så ett sommarbarn blir det ju.

O du, nu är jag också magsjuk :(

Kram

2010-01-24 @ 07:52:14
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0