Solen skiner i förorten!

Första gången jag sov utan öronproppar på ett bra tag.
Det gick sådär förutom att Selma gick upp och typ SKREK 1gång varannan timme.
Jag ropade på henne och hon kom och la sig igen.
Så har det hållt på hela natten, min lilla kisekatt.
Kanske måste sterilisera henne snart för att det ska sluta vara såhär?
Inte för att jag klagar men, hade jag haft proppar i hade jag inte hört henne alls.

Annars då.
Jo det verkar vara lugnare i magen idag. Ätit fralla och druckit ett glas juice, funderar på att ta tag i disken snart.
Har bäddat sängen med överkastet iaf så, kanske jag får lite städlust idag?
Ska iaf sätta igång en tvättmaskin med bara J´s kläder!
Han tycker inte jag tvättar hans kläder så ofta haha så, nu ska jag ta alla hans.

Imorgon blir det till att åka till jobbet tidigt. Börjar 08:00 så, upp i ottan för att sedan sluta 12:00.
Skönt att sluta 12 och börja 12 dagen efter, snacka tid man får.

Aja, vi hörs senare.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

skönt att du har så bra arbtider :) allt bra annars? kramkram

2010-01-24 @ 10:43:22
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Thessan

Fin blogg du har!

2010-01-24 @ 13:22:31
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0