Suck och stön.

Har tagit en promenad till Emilia idag.
Ljuset i ena lyktan lös så vi tände ett i den andra, super fint!

Lunkade hemåt efter en stund och jisses vad jag har ont i höfterna/ ljumskarna nu.
Det känns liksom lite skit om det inte går över för jag ser verkligen fram emot att jobba lite just nu och träffa mina underbara barn igen.
Gud vad jag saknar dem!
Tog faktiskt en alvedon och ska kanske lägga mig i ett varmt bad innan kvällen är slut.
Annars kanske jag gör det imorgon innan jag ska iväg.

Fullspäckad dag imorgon alltså. Ska till banken, fixa naglarna och träffa läkaren.
Hoppas det onda går över också!


Ne, jag hoppar ner i badet nu innan filmen på 4an.
Kanske slappnar av lite i musklerna då?

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Frida

a det är väl lite typiskt killar kanske?

Hoppas du får en bra dag imorgon med mindre ont!

kram

2010-01-17 @ 20:43:23
URL: http://www.fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0