Gamla jeans?

Jag drömde seriöst att jag kom i alla mina gamla jeans.
Det var en härlig dröm som innehöll mindre mage och smalare lår.
Kan nog se mig i stjärnorna efter det!


Natten har varit mycket bra, jo jag tackar.
Vincent åt sista gången vid 22:30 och sen sov han till 04:45.
Gick upp halv 8 och han har inte ätit än, sömntuta!
Hans mage verkar dock krångla lite idag men jag ska gå på promenad lite senare så, kanske han bajsar då.

Idag då.
J åker till Spain och jag är hemma och myser runt.
Det ska bli himla skönt att vi ska vara ifrån varandra eftersom att vi är hemma tillsammans varje dag 24/7.
Kanske kan man få längta lite?

Jag och Vincent har städning på schemat denna vecka.
Det är dammigt, smuttsigt, plåttrigt och ja gud vet allt!
Får smärre ångest men - jag har klarat det hittills!

Nu ska jag äta upp min frukost bestående av en tallrik med fiberhavregryn.
Super duktiga jag alltså.

Ha en bra dag så hörs vi senare :)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Jag vet, försöker emellanåt men det går typ inte. Min bröstvårta är för liten och för platt! Haha, hon får inte tag i den. Men nu har verkligen mjölken börjat runnit till så då kanske hon inte blir lika ivrig så då kanske det går =)



Lite jobbigt att bära med den hela tiden faktiskt. Och att sätta fast den tar ju en liten stund, lite frustrerande på nätterna när hon skriker :(

Så ska fortsätta försöka lite utan :)



Allt bra med er då ? V verkar sova bra ?

Kram!

2010-07-20 @ 12:55:41
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0