Hopp hopp!

Halsen gör ont och känner mig förkyld.
Var ca 1år sen jag var sjuk så det är väl på tiden?

Skulle träffat en gamal klsskompis idag men hon är höggravid och ne, jag tänker inte smitta henne om jag smittar.
Får bli en promenad till pappas kollonilott ist och ta lite sallad till middagen.


Lllfisen ligger och vilar och jag har strukit den rena tvätten.
Jag har träffat min nya kärlek HAHA.
Ett blått, Philips, ångsstrykjärn.
Jag vet vad ni tänker nu och jag håller med, jag är störd haha.
Men faaaaaaan vad kläderna blir fina och de känns ju mycket skönare än när de är ostrukna.

Dessutom hinner man stryka, jag lovar.
"Man hinner ingenting med ett litet barn". Jag gör.
Det handlar bara om att prioritera.
Prioriterar man att tex fika i centrum 5timmar om dagen så är det klart att man inte hinner stryka.
Jag väljer ordning och reda före en kopp kaffe. Det har ni nog märkt.

Jaja, nu ska jag dricka något för halsen och sen ska jag lägga mig i soffan en stund.
Min käre man kommer hit en stund ikväll, ska bli super mys.
Vi har ju inte setts på 1,5 vecka nu eftersom han har varit i spanien.

Ha det super så hörs vi senare.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Den där Elin

Oj hur kan han va borta så länge från en sån söt liten plutt?

2010-07-28 @ 14:24:43
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0