Jag erkänner!

Jag handlade lite till Vincent. Smurfkläder, Bamsebody och byxor med motorcyklar på.
Han kommer bli snyggast.

Jo jag ska erkänna en sak.
Vi har verkligen fått en glad liten skitonge.
Han låg i vagnen och skrattade högt under hela promenaden. Vad mer kan man begära?

Enda gången han är ledsen/ arg det är när hans mage krånglar och ja, det är skit jobbigt, det håller jag med om men. De ljusa stunderna är flera.
De är nästan hela tiden.

På morgonen har han ont i magen och jag mena, det är inte kul. Han låter, vrider sig och jag vet inte allt han håller på med men, det går nog över. Det är nog mig själv jag får skylla. Jag har ju somsagt druckit mjölk.

Det känns nästan som att man får skämmas lite för att ens barn inte är ledset. Att man överdriver allting men, det gör jag inte. Jag tror att den som straffade mig tidigare har nu gett mig en del tur. Turen att få ett barn som har galet kul!
För han har det.

Säg "MJÖÖÖÖÖÖLK" och han skrattar.
Säg "KEEETCHUP" och han skrattar.

Gud vad jag älskar Vincent.
Det är otroligt.

 


Kommentarer
Postat av: Ulla

ska bli så mys o få gosa lite med han snart!när är du i s-näck?

2010-07-22 @ 15:56:20
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0