Onsdag idag!

Morgon.
Vi har sovit utmärkt.
Vincent åt vid 22, vaknade 04 för att sova vidare till 06:30.
Komma och sova brevid mig för att sen gå upp 09:30.
Jag är trött.
Jag sover nog för mycket!

Frukosten är intagen iaf och vi ska väl fixa lite här hemma.
Rummen ska dammas och det ska torkas av.
Så himla skönt att ägna flera dagar till att städa, man kan göra allt nogrannare liksom! =)

Annars då.
Min rygg tar kol på mig.
Försöker göra "situps" bara för att få igång någon typ av magmuskel men nej, det går inte.
Mina situps innebär typ - huvudet 10cm ovanför marken haha.
Har varit gravid två gånger på kort tid vilket resulterat i att magmuskler inte existerar.
Visst kan jag spänna men, det är typ fettet som spänns då.
Stört.

Nu blir det till att umgås lite med min fis som sitter och snackar.
Vi hörs senare :)
J <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ett litet tips för trötta ryggar är ryggresningar. Alltså, ligg på mage med händerna under hakan och lyft sakta upp bröstkorgen så högt du orkar och sen sakta ner igen. Upprepa så många du orkar.

Ang. Situpsen så behöver du inte högre upp än 10 cm det är skulderbladen som ska lätta lite från golvet. Lite svårt att förklara men. Lycka till. :)

2010-07-21 @ 15:25:50
URL: http://Http://Ladygasp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0