Ouff, noll sömn?

Vincent somnade vid halv 12 igår ungefär, jag också.
Upp 03:15 - 03:45 för att äta och sen la jag han i sin säng.
Jag somnade men kvart över 4 kommer J in med Vincent på armen.
Nehe, då är kiddon KLARVAKEN och vill inte alls sova!
Okej, han var alltså vaken från ca 03-05, lilltoken.
Sen vet ni vad?
Magen har spökat idag igen så vi gick upp 06:30!
Sovtimmar: runt 5!

Nu håller han på och bajsar iaf så jag hoppas magen blir bättre sen och att han vill sova!
Han behöver det.
Jag också.

Annars då.
Vi mår bra.
Jag känner att jag måste gå ner i vikt nu men jag kan ej göra det snabbare.
Så mycket som jag promenerar.

Okej okej, kanske ska äta frukost för jag kommer väl hungra ihjäl annars.
Vincent ligger och pruttar i babysittern som jag satt i gungläge så jag kan gunga han lite.
Kanske funkar på hans fisiga mage?


Ha en bra dag så hörs vi :)

Kommentarer
Postat av: Anna & Melody

Ja den där vikten är inte det lättaste. Jag har lyckats gå ner lite till den senaste veckan så nu väger jag "bara" knappt 7 kg mer än innan graviditeten. Fast jag vill inte gå ner alla 7 kilona igen. Jag behövde lägga på mig ett par extra kilon :) Men däremot så vill jag gärna bli av med magen. Vet du hur lång tid det är man sk vänta innan man börjar träna? När får man t.ex. springa, göra situps? Är det ca 8 veckor som gäller?

Hur är det med Vincnts mag nu då? Fick du honom att somna igen? Hoppas det. Är jobbigt med sånna vakna nätter

Ha en bra dag.

Kramen

2010-07-01 @ 10:17:36
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0