Övertrött.

Vincent är övertrött på eftermiddagarna eftersom att han bara sover 30min utspritt under hela dagen.
Ja, ha kan skrika och han har gjort det idag!



Idag har en gamal klasskompis till mig varit här.
Hon går in i v38 imorgon så det var absolut jätte kul att se henne och hennes fina mage.
Otroligt proportionerlig (?) mage måste jag säga, jätte fin!

Annars har dagen varit rätt okej.
J kommer snart och vi ska bada Vincent tidigare än 9 för han måste sova!


Okej .. hmm, jag ska gå runt med lillfisen ett tag.
Hur gör ni mer era övertrötta små knoddar?
Ingenting duger liksom just nu.
Inte vagnen, sängen, stolen, jo iof, jag duger men bara en stund haha.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0