Tjing tjong.

Natten har varit okej förutom att Vincent har vaknat 3ggr istf 2.
Hans mage har gjort ont och ja, det måste vara mjölken jag har druckit.
No more milk för mig alltså!

Frukosten intagen och Vincent sitter och pratar med sitt RävGosedjur.
Han gör en väldans massa ljud :).

Idag ska vi gå till centrum.
Ska handla lite bröd osv och ja, vi får se om jag hittar något mer.
Skulle behöva köpa större bodys till Vincent.
Får ser vad det blir.

Btw:
Inatt drömde jag att min käre sambo hade ett helt sockerpaket på sin gröt haha.
Sen drömde jag att min mamma fick en pojke.
Jag visste knappt att hon skulle ha barn så när jag kom dit så berättade hon att han skulle heta ROLF.
Hmm, ROLF?
Ja, Arne ville verkligen det haha.
Stört.

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj då, måste hem och berätta den glada nyheten ;-)

2010-07-22 @ 16:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0