Wierd?

Jag och Vincent tog nyss en promenix till coop för att handla lite frukt och mjölk.
Väldigt varmt ute alltså trotts molnen.
Köpte nya nappar till Vincent då jag upptäckt att det var små små sprickor i den ena.
Alltså måste man byta nappar/ napp efter 5v´s användning.
Kan tänka mig att göra det ändå, av hygieniska skäl men. Ska man göra det så ofta annars? Behövs det?
Köpte även 2st plastskedar som jag kan ge han Dvitaminen med.
Hur skulle jag själv känna om jag körde in en hård sked i en mun med inga bissingar? Nej tack!


Gick hem sakta men säkert och fick höra av två random människor att Vincent var stor för sin ålder.
Klart jag tycker det är kul att folk påpekar vilket fint barn man har men den ena tjejjen, vilken konstig?
Hon ville först veta vägen till Råcksta träsk så jag förklarade vägen.
Traskar hem som vanligt och hinner komma till porten. Då kommer hon dit.
"Förlåt, jag brukar inte göra så här" sa hon och sen började hon snacka om sexuellofredelse, kvinnor emellan, hon hade blivit ofredad vid sin port, jag fick tycka vad jag ville, hon ville inte gå in på allt MEN, hur hittade hon in på vår baksida och in vid porten om hon inte ens hittade till Råcksta?
Faktiskt, lite obehagligt.
Jag trodde först hon skulle säga att hon var lesbisk eller någonting för hon började surra om "kvinnor emellan bla bla" men icke.
Nej tack, jag klarar mig utan snack om sexuelltofredande för jag har ingen aning om vad hon syftade på!

Jaja, nu ska jag ta och byta en nerbajsad blöja, ge fisen mat och sen titta lite på tv tror jag.
Vad gör ni?

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0