Äntligen!

Familjen är samlad.
Selma är hemma! :)

Hon har luktat på Vincent, hon har luktat överallt där han brukar vara och jag tror att hon gillar det.
Känns otroligt konstigt att hon är hemma men super bra känns det.
Lite extra uppmärksam kommer man väl vara första tiden men jag utgår ifrån att allting kommer att gå bra.

Mormor Monica är påväg hit med lite kläder till Vincent och sen ska vi ge oss ut på en promenad.
Första promenaden.
Tur att det finns mjölk i flaska ifall LillFisen blir super hungrig.

Ha en fortsatt bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Micaela

Ulla, me miss u galet!

2010-06-01 @ 21:30:37
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Den där Elin & Familj

Ååååh, första promenaden!

Värsta mysigt!!!!!! hoppas det blev en supermysig promenad.



Har fått en reflexskärma av mamma idag så måste få komma och fota lillgrabben någon dag ju! Och snart är det ju Sarahs tur o klämma ut sin plutt också. Det borde hon göra snart tycker du inte? har försökt säga till henne att de e dags, men hon verkar inte lyssna på mig :P



ha det bra och njuuuuuut!!! shit asså, undra om det finns 'snosa-på-nyfödd-bebis-huvudud-parfym' ?

2010-06-01 @ 21:42:29
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej vännen.

Tack, ja nu är Skorpis här. Så underbart härligt och så stort!!! Jag är världens lyckligaste! Och nu är vi hemma från BB också oh det känns så skönt.

Hur är det med er? Hur går allting??? Har ni fått in rutinen tycker du?

Krama

2010-06-02 @ 12:39:25
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0