Lördag idag, söndag i morgon.

Morgon mina vänner!

Som ni vet så sov jag och Vincent hos mormor Monica härom dagen.
Det roligaste var nog att mamma kom in till oss på natten för att se att vi levde- Hon tyckte det var för tyst haha. Men både jag och Vincent är bra på att sova på natten så, vi är tysta :).
Var skönt att bara kunna öppna dörren så var man ute, inga trappor, inget förråd man måste hämta vagnen i. Det är ju verkligen min dröm att köpa oss ett radhus.
Jag bara älskar det!
Att kunna låta lillfisen sova ute i vagnen i friska luften.
Att kunna gå ut och fixa lite i trädgården.
Att kunna leva mitt egna svennebananliv.
Men det får vänta.

Jag och Vincent gick ju till Emilia för någon dag sen också.
Där är rosorna och på den andra bilden ligger Vincent i vagnen och Emilias grav är i bakgrunden.
Jag älskar er.

 

Just nu då.
Vincent ligger i babysittern och snickesnackar en massa goja.
Sprattlar med benen, kikar på fiskarna, kikar ut.
Han är bara för söt!
Vi ska gå på en promenad sen till Emilia.
Måste iof upp till centrum också för att handla lite men, får väl ta det i samma veva.

Nu ska jag titta lite på tv tänkte jag och sen pussa lite på min grabb.
Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen o Ellen på jorden

hej



hoppas ni får en fin dag. själv sitter jag klistrad vid tvn rojalist som jag är. :) har längtat länge efter denna dagen.hi hi

ska på bröllops middag hos några vänner i em så då får väl killarna gå ut med vagnar och vi tjejer kolla bröllop.



kram på er

2010-06-19 @ 10:11:04
Postat av: annkatrin

Hej Lina!

Jag läser regelbundet här och undrar om du tänker skriva en förlossningsberättelse? Är lite nyfiken också på om Vincent vägde så mycket som dom sa att han skulle väga på tillväxtkontrollerna?

Ha en bra dag!

2010-06-19 @ 11:49:04
URL: http://annkatrin-mindagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0