Ont, det gör ont men ja, det måste gå.

Det ömmar en aning i matbehållarna så jag kör med skydd idag.
Ganska skönt att han går med på det för egentligen, Hur kul är det med en plastvårta?

Natten har varit som alla andra nätter.
Han somnade klockan 22 och jag somnade 23.
Sen ville han ha mat halv 3 och blöjbyte.
Iof, han har börjat bli mer och mer snuttig så efter halv 5 har vi vaknat en gång i timmen.
Gud vad jag ser fram emot att börja med nappen!

Även fast han är proppmätt så vill han snutta och då blir det mitt finger.
Han somnar med fingret i munnen och om jag ens försöker ta ut det så vaknar han och vill att jag ska stoppa tillbaka det.
Inte så att han gråter eller så för det gör han nästan aldrig utan, han ser helt missnöjd ut.

Planer idag då.
Faktiskt så ska vi inte göra någonting. Dammsuga vardagsrummet på sin höjd men, ingenting mer!

FÖRESTEN.
Igår fick Vincent sin första kompis!
Exakt två veckor efter han själv föddes kom en liten till världen.
Min bäste vän Sarah och hennes sambo fick också en pojke så, nu är båda grabbmorsor.
GRATTIS <3


Nu börjar Vincent snacka lite så, bäst jag sätter mig vid han en stund.
Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

haha ja va lustigt igentligen :P theo föddes 37+6 då han är född 00:15 annars hade det vart 37+5 dåra :) va fint tänkt det där med hans namn verkligen hihi kram

2010-06-08 @ 11:15:07
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vad kul! Gratulera Sara så jätte mycket ifrån lilla Lojsa!

2010-06-08 @ 11:37:06
Postat av: Anna & Melody

Det där låter ungefär så som vi har det. Det där fingret som får agera tröstnapp... Hur länge är det dom säger att man ska vänta med napp, är det 2 veckor...

Bröstvårsskydden är en jäkla bra uppfinning :) Här går det i ett - dagarna bara svischar förbi och jag hinner ingenting tycker jag...

hur tycker du att allt funkar annars då gumman?

2010-06-09 @ 11:50:08
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0