Söndag.

Himmel och pannkaka, imorgon är Vincent 3veckor!
TRE veckor!!
Tiden har verkligen gått så himla fort.

Igår kväll låg vi alla 3 i sängen och mös.
Vincent var klarvaken och låg och sprattlade fram tills sista kvällsammningen 22:30.
Sen hör och häpna.
Han sov till halv 2, åt till 02:20 och sov sen vidare till ca 5.
Han vaknade alltså bara två ggr på hela natten för att sen äta frukost vid 9.
Otroligt.

GoFisen har börjat med kastspyor också.
Han får ju i sig en del och överflödet måste ju ut.
Så, spyor is the shit just nu.

Idag då, vad sker?
Ingenting speciellt.
Jag vill ta mig ut på en promenad men det blåser ju som bara den och är inge roligt alls.
Vi får hålla oss inne till imorgon.
Måste ju få frisk luft på dagen annars blir man ju lite tokig.
Bästa med luften är väl också att vi sover så himla gott efter en promenad.
Lovely!


Aja, frukosten är redan intagen så jag ska väl titta lite på tv.
Ha en super söndag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tiden går fooort...



Oh yeah! Barn brukar vilja spy på mig, haha!

Kanske för att jag brukar lyckas med att pricka in att hålla vid fel tidpunkt :P

Får väl skylla mig själv då jag alltid vill gosas :D



2010-06-14 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0