Vincent sover.

Tack för tipsen allihopa.
Jag masserar magen, cyklar och gör allting för att det ska kännas bättre för han men när det är som jobbigast ligger han i ett C och bara låter.
Det gör verkligen ont i mig!

Tog en promenad med han tidigare för att gå till centrum.
Han sov hela tiden i vagnen vilket var skönt.
Köpte faktiskt miniform så vi har hemma. Vem vet, hans mage kanske blir sämre och han har ont jämt.
Nu ligger han ju och sover och eftermiddagarna och kvällarna är för det mesta lugnare så, han kanske inte ens behöver.
Köpte även lite bröd och frukt samt en glass till mig!
Magnum Strawberry White - ÄLSKLINGS glassen alltså.

Jo, skickade även tillbaka TENS´en.
Blev bara 95kr för att skicka den och köpa en låda till den.
Lådan kunde jag inte ens sätta ihop själv så det fick han på posten göra åt mig.

Kom hem, la oss på soffan, Vincent åt och sen somnade båda två.
Kudden blev blöt för jag dregglade haha.


Ska försöka få liv i mannen och be han gå och köpa pizza för ujuj, vad sugen jag är!
Tjing.

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen o Ellen på jorden

hej



ja det är inte lätt när dom har ont. man blir så hjälplös. ellen är heller inte tillfreds riktigt men vet inte om det är magen. sägs ju att dom ska dra upp benen när dom har ont i magen. vet inte om det kan vara att jag inte har tillräckigt med mat för det känns som om hon vill äta hela tiden och bara är nöjd vid bröstet.

så synd om dom nrä man inte vet vad man ska göra. hon får ju snutta mycket men det går ju inte att snutta hela tiden heller ju. inte lätt



kram på er

2010-06-14 @ 17:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0