Barnmorskebesök v26+5.

Nu har jag hängt tvätten och ska snart sova.
Tänkte ta en kopp te men orka dricka varmt när jag kommer börja svettas efter.
Kanske oboy? :)

Imorgon ska jag och min inneboende ta en promenad till centrum för att gå till barnmorskan.
Lyssna, mäta, väga den stora numera tunga kroppen.
Får se om vi lagt på oss ännu mer kärlek.

Sen ser jag verkligen fram emot fredag då vi ska till specialmödravården på tillväxtkontroll.
Ska bli spännande att se hur mycket Bönan gått upp på nästan tre veckor.
Jag känner ju själv att den lilla människan (eller, foster fram tills nästa vecka dvs 28) har blivit starkare och att magen har vuxit betydligt.
Ingen liten sak här längre utan KABOOOOOM.
Jag bär på en kula fylld med kärlek.



Men men, hur som hellst så hörs vi i morgon!
Tjing.

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar att läsa dina härliga inlägg. Man blir så glad :-) av dina kommenatarer och underfundigheter. Inneboende - gulligt

2010-03-09 @ 22:39:59
Postat av: Daniel

Schyst blogg, kolla gärna in min http://veckansorfil.blogg.se

2010-03-09 @ 23:13:30
URL: http://veckansorfil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0