Bilder! :D

Fick en inbjudan om middag hemma hos min fader i morgon.
Skulle vara trevligt, ska bara ut på en promenad först för att se om jag orkar gå ens 100m.
Hade ju jätte svårt att överhuvudtaget somna igår kväll så, får jag lika lite sömn och ännu ondare ikväll blir det nog tyvärr till att vara hemma.
Ska återkomma senare med svar så, håll tummen.


Dammtussarna flög i sovrummet så det blev några snabbdrag med dammsugaren.
Även en tvättmaskin går just nu.
J är ju på jobbet men sen när han kommer hem ska vi ta en promenad.
Nej, vi ska inte gå förbi Emilia vilket nog blir första gången utan vi ska gå upp till stallet och titta på hästarna.
Sist vi gjorde det var för ett år sen, i slutet på februari, någon dag innan Emilia dog.

Men jag känner att jag måste ut idag.
Ge mig lite sol i ansiktet, friskluft att andas och ja, mys i solen.
Det sitter aldrig fel.

På Emilias dag fick vi lite blommor hem som jag tog kort på.
Tänkte visa.
Alla går i rosa vilket passade super bra! :)
Fick även ett jätte fint kort av moster + familj som jag ska sätta in i Emilias album sen.
Allting måste ju bevaras!
<3



E ljuset som blåstes,  blomma från Morbror Johan & blommor från Sarah, Jani & Fam B.


Från min käre Micaela och hennes Gurra.


Sen har jag någon bild på min lilla SelmisKatten. Hon ligger förnärvarande och jamar och vill ha uppmärksamhet.




<3


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

jättefina blommor :) hoppas ni hade en trevlig dag.. kram

2010-03-06 @ 14:15:57
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Micaela

så såg inte blommorna ut på bilden som jag beställde:(

2010-03-06 @ 16:16:30
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0