God natt!



Nu ska jag sova.
Trött.
Vi hörs i morgon.
God natt <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej jag uppskattar det jättemycket verkligen! Man har ju dom här dumma tankarna i huvudet redan innan jag blev gravid och när man väl är det samt att man läser om sånt som händer i vissa familjer som tex i ditt fall så blir man ännu räddare. En blogg jag kan tipsa om att skicka en tanke till är: http://finest.se/lillaamanda hon födde sin dotter i vecka 23+3 och allt verkade gå hyffsat bra, men efter 10 dagar gav den lilla flickan upp. Jätte hemst verkligen, känner inte henne alls men försöker att få folk att skänka henne och hennes kille en tanke nu när det är så färskt. Tack igen för att du bryr dig, det är guld värt! Jag hoppas att allt är bra med dig, beundrar dig för din styrka och viljekraft verkligen! / Kram Emma & mini-Me

2010-03-17 @ 22:59:22
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0