Goder afton kära vänner.

Upp i ottan idag för att åka till Alvik och spendera någon timme med Linn.
Hon fixar mina naglar och ja, har otroligt roligt när jag sitter där.
De blev super fina och jag köpte mig världens snyggaste svarta lack.
Saken med detta lack är att det är inte lika tråkigt som alla andra svarta utan aa, nej, ni måste se skillnaden själva.
Eller varför inte köpa ett eget?
BioSculpture nr: 072 tror jag. Det ska vara svart iaf!

Sen då?
Jo, jag åkte hem, pussade min man och satte mig och vilade.
Sarah kom hem till oss vid 14:30 och så fikade vi och hade lika kul som vanligt!
Åt köttfärssås och spagetti innan hon skulle åka till läkaren och J skulle åka till jobbet.
Så ja, nu sitter jag här själv vilket iof är rätt skönt.

Fortfarande proppmätt men ser fram emot fikat som S lämnade.
Hallonpaj.
MUMS!


Bönan lever iaf på ordentligt och jag försöker se vilka tider den är vaken / sover.
Jag tror att Bs rutiner är mer likadana om jag inte ändrar mina.
Vet iaf att jag verkligen längtar, otroligt mycket.
Jag älskar den som är i min mage <3
Förstår ni att jag och J blir tvåbarnsföräldrar i maj?
Sinnes.

Tjing.



Kanske suddiga.


Kommentarer
Postat av: mamma

Fina naglar och vacker bula :-)

2010-03-17 @ 21:49:25
Postat av: tilda

fina magen :) va trevligt med lite manikyr.. kul när man kan unna sig själv lite extra :) kram

2010-03-18 @ 10:51:04
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Mysiga magen.. =) den är så vacker.. Och det är ju nå vackert som ligger i där oxå..

Skönt att få unna sin lite lyxiga naglar.. Det är du värd..



Hoppas du får en underbar helg..



KRamar

2010-03-19 @ 19:42:30
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0