Hej lördag.

Gick upp i ottan med J som skulle åka till jobbet.
Drack lite kaffe, åt en smörgås och gick sen och la mig igen.
Super skönt att somna om!

J är iaf på jobbet och jag ska ta och sätta igång en tvättmaskin.
Bädda nya lakan i sovrummet ska jag också göra och kanske dra en sväng med dammsugaren.
Hmm, mina städrutiner har blivit sämre på sistens för jag städar typ när jag känner att jag behöver.
Tror jag städade häromdagen va?
Minns inte.

Om det blir lite varmare lyder jag nog min mammas råd att sätta mig lite på balkongen.
Fast under taket.
Kanske lite sol på näsan kan ge mig ännu mer energi?

Imorgon ska jag iaf se om Sarah vill ta en promenad med mig.
Jag tror hon är hemma.
Hoppas.

Aja. Nu ska jag fixa lite men, jag kommer straxt tillbaka!
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0