Jag håller mig vaken!

Skulle jag lägga mig ner nu så somnar jag men jag försöker.
Tyvärr måste jag ligga ner för Bönan möschar mina revben när jag sitter upp men, det är okej, den lever ju.

Hmm.
Vet ni vad jag upptäckte idag när jag kollade längre in i den stora garderoben?
Att vi har typ 350galgar.
Jag har sagt nu för länge att jag ska fixa där inne men imorgon kanske är en bra dag?
Eller dagen efter.
Enligt vädret ska det ju typ regna och snöa de närmsta dagarna så då kanske jag får lust.
Hoppas verkligen för det behövs.
Ge mig styrka att städa garderoben haha.


SERIÖST.
Varför vinkar Anna Book in i kameran hela tiden (på LD)?
Försöker hon också sig på en comeback eller?
Tycker det är så otroligt larvigt.
Det är hon, Lotta Engberg, Kicki Danielsson, Pernilla Wahlgren och Carola.
Så pinsamt att jag skulle vilja censurera henne i tvrutan.
Gå och sov!

Okej mina farts.
Kanske räcker det med inlägg för idag?
Iof har jag inget annat för mig och gillar att updatera men jag kanske bör borsta bissingarna och mysa ner mig i soffan.
Jag tror det.
Vi hörs i morgon iaf, tack för idag!
Tjing.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0