Kvällen innan.

Jisses vilken dålig dag.
Sängen och soffan har varit mina bästa vänner och lusten till aktivitet har somsagt varit -0.

Klockan är snart sovdags och jag har inte ätit något sen typ halv 8.
Visst, det borde inte vara så jobbigt att inte få äta men, det blir ju helt psykiskt.
Får man inget så vill man ha det.
Jag är sugen på juice men icke, det får vänta tills i morgon vid typ hav 11.

Kommer säkert drömma om mat hela natten.
Hoppas jag drömmer bättre drömmar än de jag drömde i natt iaf.
Kanske beror drömmarna på att jag varit nedstämd idag också?

Drömde iaf att S skulle få sitt barn men att detta barn, våran andra också dog.
Denna gången hade den tarmarna utanför magen och klarade sig inte vilket de kan göra men, inte vårat.

Varför bra drömmar ena dagen och hemska andra?
Aja, nu ska jag snart sova.
Vi hörs i morgon när jag är mindre bitter?

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0