Mjaha, segt!

Seriöst, vad är detta för väder?
Vill knappt titta ut, så tråkigt är det.

Fixade lite i lådorna, satt in Emilias kort i hennes album, diskat och myst runt.
Ska vänta på att tvättmaskinen blir klar och sen ska jag lägga mig i ett bad.
Skulle iof kunna passa på att fylla handväskan med de saker som jag ska ha med mig.
Har inte kommit så långt nämligen.

Bör väl ta fram något att äta till middag också?
Känner att magen börjar kurra lite men vi har ju nästan ingenting hemma.
Är verkligen tur att vi ska handla mat på tisdag.
Tur med stort T.

Hmm, okej, nu måste jag ta tag i mina prylar som ska göras.
Blir till att lägga mig tidigt ikväll också för jag måste ju upp vid halv 9.
Upp halv 9 för att gå till barnmorskan vilket jag ser fram emot. Ska lätt väga mig!
Betta hur mycket jag gått upp sen sist?


Tjing.

Ulla. När ska vi köpa glass och sitta på fullisbänken?

Kommentarer
Postat av: Ulla

Åh, var det inte då vi såg Helge Skoog? Det där måste vart nästan PRICK ett år sen?Right?

2010-03-21 @ 18:03:10
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0