Oh My!

Jag är verkligen trött.
Sjukligt trött.
Jätte trött.
Sömnig.
Kan jag somna nu?
Nej. Jag vill inte vakna igen vid 00:00 och vara pigg.


Ohh juste.
Satt och tittade i HM katalogen idag och såg ett par skor jag verkligen vill ha.


Helt otroligt vad jag vill ha dessa men det är bara att inse, det får bli ett par och de som nog är smartast att gå i är de blåa.
Sjukt fina. Fanns annan färg också!

Aja. Nu ska jag ta en kopp te, titta på Fuskbyggarna eller Efterlyst.
Ska även lägga mig lite tidigare idag tror jag.
Imorgon ska jag ta en promenad med Sarah.
Vi ska knata förbi stallet och jag ska ta med mig kameran. Kanske tar jag ryggsäck med kaffe också?
Återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0