Selma sitter och sover.

Hmm blir ni förvånade om jag säger att hon har parkerat sig på databordet idag igen?
Det skulle inte jag bli iaf.

Förstår inte varför musmattan/ tangentbordet lockar mer än soffan eller sängen?
Visst om hon hade varit ute efter uppmärksamheten men hon somnar ju så jag antar att hon bara vill sova.
PuckoKatt.




Annars då.
Jo, jag är rätt trött faktiskt vilket kan bero på att järnvärdet var lågt.
Det var snarare uselt.
Niferexen måste plockas fram typ nu.
Har lite svårt för dem för jag blir så kanon hård i magen och det är inte roligt alltså.
Vem vill sitta på toan typ 20min?
ZZzZZzzzZZzzzz

Later.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är väl klart att en katt gillar en musmatta!!!

2010-03-11 @ 00:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0