Smuttsigt hår.

Mitt hår är verkligen ett risbarr.
Tänkte lägga mig i badet nu, synd bara att det hänger lakan där så jag får försöka ta mig ner i badet hukandes.
Jag måste verkligen lägga mig i det varma vattnet.
Ska inte klaga men denna kraft Bönan har är enorm.
Den tar verkligen på mitt revben som är helt ömt när jag känner på det.
Hade inte så med Emilia, kan det bero på att B är större?

Annars mår jag rätt bra idag.
Hade ont i ryggen men låg ner i soffan och försökte tänka bort det.

J är och tvättar sitt färdmedel dvs mopeden och så ska han handla mjölk till kalven.
Kalven är jag.

Vad har ni haft för er idag?
Vädret är inte toppen så ni har förmodligen inte suttit ute på en filt och myst i värmen.

Nu - bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0